21. december 2004

Gun-Britt Hårnålen

Jeg blev klippet hos Gun-Britt i lørdags og købte samtidig "Gun-Britt Hårnålen til en beskeden sum på 200 kr.

Jeg kan virkelig anbefale at blive klippet dér. Jeg får elevklipning som kun koster 250,- og fra 600,- og op for farvning. Normalt koster en klipning 1475 kr. Men det er super service og den bedste klipning overhovedet. Man får lækker café latte, vand med limeskive i serveret på en sølvbakke, en grand cru flødebolle og gavekort til en stor grand cru flødebolle fra Summerbird Chokolaterie. Og da jeg havde siddet der i fire timer fik jeg lidt frugt. Alle børster, frisørslag osv. bliver renset hver gang det er blevet brugt, så man slipper for at komme i kontakt med andre folks hår. Jeg var lige ved at købe en hårspray med ægte kaviar-ekstrakt, men syntes så alligevel at 350 kr. var i overkanten.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er