3. december 2004

Nikolaj Sommer

Jeg var til en fest i Kirken i Møllegade hvor jeg selvfølgelig straks spottede Nikolaj Sommer; værten fra TV2s Huset med de store hænder og det smørede smil. Jeg går på toilettet med en veninde, og der er ca. 5 mennesker i kø, så vi udnytter ventetiden til at få sladret/snakket lidt. Jeg hvisker til hende: "har du set ham den klamme studievært? fra Huset?". Den forreste i køen viser sig at være selveste Nikolaj Sommer, for han stikker hovedet frem og siger: "det er mig". Jeg fatter ikke at han kunne høre det, for der er aldrig nogen der kan høre hvad jeg siger. Jeg er en low-talker. Jeg var simpelthen så flov at jeg hurtigt listede væk, gik oven på og fandt en stol hvor jeg kunne sidde og skamme mig. Krøllen på historien er at jeg går op i baren, og møder en gammel veninde. Jeg fortæller hende historien og sjovt nok så havde hun gjort næsten det samme, bare uden at sige "klamme". Det hjalp lidt på samvittigheden.


2 kommentarer:

Fez sagde ...

Low talker ;) *slår mig på seinfeld-låret*

Om mig sagde ...

Der er ingen som dem som kan præsentere os for nye ord og begreber. Er super glad for at TV3 er begyndt at sende det igen. Der er åbenbart stadig afsnit jeg ikke har set. I går så jeg afsnittet hvor Elaine ikke kan forstå hvorfor alle er så vilde med Den Engelske Patient. Hendes kæreste forlader hende fordi hun ikke kan lide den, og Mr J. Peterman, chefen, fyrer hende, med mindre hun vil tage ud i ørkenen.