16. december 2004

Tab aldrig mere en auktion på eBay!

Update: Jeg har nu testet det et par gange, og selvom der står at man skal tilføje et kreditkort for at kunne snipe, så kan man altså godt bruge det alligevel.

Jeg plejer altid at vente til aller sidste øjeblik, når jeg skal byde på en vare på eBay for ikke at blive overbudt og for ikke at presse prisen for meget. Nogen gange er jeg blevet overbudt, andre gange har min computer været så langsom at jeg ikke engang har nået at byde. I dag gik det så stærkt at jeg kom til at byde 31 Euro i stedet for 3,1 Euro, fordi man åbenbart kun kunne byde hele tal.
Nu er hjælpen kommet! AuctionSniper byder automatisk for dig og du kan selv vælge om den skal gøre det fx. 5 sekunder før varen bliver lukket, og du behøver ikke at sidde og vente ved computeren. Det er da dødsmart! Kan ikke vente med at prøve det. Har lige nu kig på YSL Touche Éclat, Armbånd fra Juicy Couture og velourjoggingsæt fra Juicy Couture.

1 kommentar:

Fez sagde ...

If you can't beat them, join them?

Jeg vil ikke give op! Det er så snyd, jeg kan ikke forstå hvorfor ebay ikke lukker af for de der services, det ødelægger jo det gode ved auktionen, når nogen "snyder" med det... :/

Derudover tror jeg hellere at hvis jeg på et tidspunkt giver op og joiner dem, så laver jeg bare min egen lille utility, så skal jeg ikke betale(?) de der for det + give mine login oplysninger til dem..